Subject: Märkused REKK2030 parandustele
From: "Viljar.Kirikal" <[email-masked]>
To: Irje Möldre, "MKM info"
Cc: "PiretPaun" <[email-masked]>, "Raivo.Attikas" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 May 2023 15:07:12 +0300

Tervist Irje

Palun teil registreerida DHS-is meie märkused REKK2030 parandatud
versioonile. Palume meid hoida kursis REKK2030 protsessi järgnevate
etappidega ning tagasisidestada kuidas meie märkustega on REKK2030
koostamisel arvestatud.

Oleme olemas kui tekib vajadus meie esitatud märkuste sisu arutada.

Parimat

Viljar

Viljar Kirikal

Regulaatorsuhete juht / Tehnikaosakond
/ +372 508 8550
[email-masked]

 <http://facebook.com/virukeemiagrupp>
<http://linkedin.com/company/viru-keemia-grupp>
<http://instagram.com/virukeemiagrupp>

Viru Keemia Grupp
Järveküla tee 14
30198 Kohtla-Järve
 <http://www.vkg.ee> www.vkg.ee